ایده های بازاریابی رسانه های اجتماعی
نوشته شده توسط : worldmarketing

ایده های بازاریابی رسانه های اجتماعی
دستگیره های خود را فشار دهید - اگر واقعاً به دنبال سرقت آن پیروان توییتر هستید ، نمی توانید نترسید که کمی شرم آور باشید. در کنفرانس صحبت می کنید؟ دسته توییتر خود را روی نمایش پرده ای قرار دهید (فریاد بزنید ، کل ارائه آن را در گوشه نگه دارید). کارت ویزیت جدید سفارش می دهید؟ بهتر است آن دسته شایان ستایش را شامل شوید!

 

به موضوعات هفتگی هشتگ مانند #ThrowbackThursday بپیوندید - اگر می خواهید رسانه های اجتماعی خود را در زیر بسازید ، باید یک شرکت کننده فعال در انجمن باشید. این به معنای ارسال منظم و همچنین پیوستن به سنت های سرگرم کننده هفتگی در رسانه های اجتماعی است که از قبل مخاطب وفاداری دارند. به بچه ها نشان دهید که باسن شما چقدر می تواند باشد!

 

بازاریابی تاک
تصاویر خود را (و دیگران) پین کنید - ارزش این سایت اشتراک گذاری تصویر را دست کم نگیرید. قوی ترین دارایی های تصویری (قالب ها ، اینفوگرافی ها و غیره) را در Pinterest ارسال کنید و آنها را برای برخی از ترافیک های جدی به صفحات وب خود پیوند دهید.

زبانه های اجتماعی را روی رقبا نگه دارید - صفحات تجاری فیس بوک به شما امکان می دهد تا سایر ویژگی ها را از طریق ویژگی صفحات برای تماشای دنبال کنید. رقیبان خود را دنبال کنید و ببینید که چه چیزی ارسال می کنند و کدام یک از پست های آنها بیشترین اشتراک و لایک را کسب می کنند ببینید چه عاملی مؤثر است و نتیجه آنها را دنبال کنید.

ایده های بازاریابی شهری
زندگی در یک جنگل بتنی برخی از مفاهیم بسیار خلاق را امکان پذیر می کند.

در خیابانها قدم بگذارید - در عصر آنلاین ، چیزهایی گفته می شود که برای رفتن به سبک طبیعی و انجام کمی بازاریابی در IRL انجام می شود. به مدرسه قدیمی بروید با آگهی و پوستر در کافه های محلی ، نوشتن گچ های پیاده رو را انجام دهید. این استراتژی برای مشاغل دارای محلی بسیار کارآمد است ، اما می تواند برای هر کسی مؤثر باشد.


کمیسیون نقاشی دیواری - سعی کنید مجوز دهید تا یک ساختمان برجسته برج را با یک نقاشی دیواری تزئین کنید.

بازاریابی نقاشی دیواری

از محیط اطراف خود استفاده کنید - کمی تخیل کنید و به این فکر کنید که چگونه می توانید از محیط شهری خود برای جادوی بالقوه بازاریابی استفاده کنید.

ایده های بازاریابی خیابانی
تلاشهای بسیار خلاقانه برای بازاریابی شهری توسط ویجار باربیکیو ، که در اوونی یافت می شود

حمایت مالی غیرمعمول - زندگی شهری منجر به برخی از فرصتهای منحصر به فرد بازاریابی می شود که در جای دیگری پیدا نمی کنید. آنها راز این است که شما باید از این فرصتها خلاقانه فکر کنید.

 

مسابقات ویدیویی - نه به تعداد زیادی از افراد وارد رقابت های ویدئویی می شوند ، اما احتمالاً کالیبر بالاتری از محتوا را بدست می آورید ، زیرا ایجاد ویدیو نیاز به تلاش بیشتری از طرف کاربر دارد. این نوع از محتوا می تواند برای مشاغل زیر خط بسیار ارزشمند باشد ، به خصوص وقتی که فیلمبرداران با استعدادی در حال تولید محتوای ویدیویی فقط برای شما هستند!

ارسال رأی های رأی خود را ارائه دهید - مسابقات رأی دهی یک تن از مطالب دریافت می کند زیرا مشارکت در آنها بسیار آسان است (فقط در بیشتر موارد فقط روی یک دکمه کلیک کنید). نکته جالب در مورد رقابت های رای گیری این است که می توانید از داده های بدست آمده از آرا استفاده کنید تا یک مطالعه کوچک داده ایجاد کنید. آنچه را که در یک پست وبلاگ آموخته اید به اشتراک بگذارید!

Caption Competitions - یک عکس ارسال کنید و از کاربران بخواهید که بهترین عنوان خود را ارائه دهند - این نوع مسابقه می تواند خنده های بسیار خوبی را به خود جلب کند.

ایده های بازاریابی برای ارتقاء مسابقه
ارسال به سایت های معامله - مردم عاشق چیزهای رایگان هستند ، برخی بیشتر از دیگران. افرادی که واقعاً عاشق یک معامله خوب هستند ، به سایت ها و تالارهای گفتگو مکرر تمایل دارند. تقریباً همیشه بخش انجمن های مسابقه یا مسابقه که در آن می توانید مسابقه خود را به این ترکیب اضافه کنید.

من مسابقه هایی را دیده ام که 90٪ ترافیک از این نوع سایتها هدایت می شود - خوب ، آنها همیشه صحیح ترین راه حل ها نیستند ، اما اگر شما می خواهید با کیفیت کمتری داشته باشید ، این یک استراتژی صحیح است. شروع به ارسال به Slickdeals کنید و از آنجا بروید. این می تواند یک شکل عالی از بازاریابی رستوران ها باشد.

مسابقه شما هشتگ - اضافه کردن یک هشتگ مربوطه (و منحصر به فرد) به مسابقه شما به شما کمک می کند تا مدخل ها را ردیابی کنید و باعث می شود که بتوانید اسکن و سازماندهی آنها را آسان کنید. علاوه بر این ، آنها فقط سرگرم کننده هستند.

در صورت داشتن فرم ورود به وب سایت ، یا ساده تر تشویق اشتراک گذاری اجتماعی به طور کلی ، مسابقات را بسیار قابل لمس کنید - این به معنی اضافه کردن دکمه های "اشتراک این مسابقه" است. هرچه افراد بیشتری در مورد مسابقه شما آگاهی داشته باشند ، شایستگی (برای شما به هر حال)! برای فیس بوک به ایده های بیشتری نیاز دارید؟ راهنمای رایگان ما را در اینجا بارگیری کنید!

 





:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: